Subject: Projekti kooskõlastamine - Harju maakonnas Jõelähtme vallas Kallavere külas Ülgase tee 30 kinnistu mahasõidutee põhiprojekti koostamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 13:07:15 +0300

Tere

TO Projekt OÜ koostab Aiandusühistu KUREKÜLA tellimusel Ülgase tee 30
kinnistu mahasõidutee projekti.

Projekt on väljavõte TO Projekt OÜ tööst 24005 (koostamisel) ja kinnistu
omanikud soovivad mahasõitu välja ehitada enne kergliiklusteed (töö
24005).

Projekti failid on e-kirja manuses. Palun kooskõlastada projektlahendus.

Töö nimetus: Harju maakonnas Jõelähtme vallas Kallavere külas Ülgase tee
30 kinnistu mahasõidutee põhiprojekti koostamine

Töö number: 25007

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

Juhatuse liige
M +372 5661 9995
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

TO Projekt OÜ

Laki tn 11/2

12915 Tallinn
 <http://www.toprojekt.ee/> www.toprojekt.ee